Sunday, May 29, 2011

Unexpected!!

Assalamualaikum and Hi =D


Happy Sunday Everyone!!harini aku x nk continue pasal Bachelor Of Dental n Surgery tu Ok...x de mood r nk bincang2 pasal tu sebab x de bahan...gambar still dlm fon x upload dlm lappy lagi..harini aku baru habis last practical exam for computer science..alhamdulillah berjalan dgn lancar.=)
nanti mood aku datang balik baru aku continue akunya ceritatera itu okies bebeh??

Itu hari aku pegi buat visa kat gawazat(tempat wat visa kt Egypt)..tp visa bukannya boleh buat lagi pon.ramai gila babi orang..beratur panjang kalah keretapi..aku blah awal lagi x sanggup beratur panjang..nk dijadikan cerita..dalam perjalanan aku nk ke gawazat tu,bas yg aku naik tu berhenti jauh sgt2 ngan gawazat tu.so,kitorang jalanlah dgn kaki haha.letih x yah cakap dgn cuaca panas macam ARGHHH!!!dalam perjalan nk ke gawazat tu....................

AKU SELISIH DENGAN BJ a.k.a my dream boy !!!!!omaigod...jantung aku x yah cakap ah dupdapdupdap...nak tercabut jantung aku ase..act,aku x perasan pon BJ..dia jalan belakang kawan dia....lepas aku kenalpasti betul2,memang sah lah dia!!!!..tapi aku buat2 cool jer..kenapala aku x tegur or pegang tangan dia pastu jerit kat dia AKU SUKA KAT KAU LAAA BODOH SUDAH LAMA AKU SUKA KAT KAU KENAPA KAU X PERASAN HAH!!!sabo jelah..


dah selisih barulah menyesal..kenapa aku x buat ini lah..buat itulah..isk isk isk..pergghhh..handsome tahaaapppp gila wehh!!!kenapa aku x bertentang mata ngan dia?dari mata turun ke hati rite rite?heuheuheu..tuk mengelakkan maksiat laa wehh..tapi,dia tahu x aku suka kt dia..maybe dia x perasan pon dgn kewujudan aku ataupon perlu aku cakap kat dia yg aku ni suka kat dia..tapi macam haram melampau jer perigi mencari timba...

Hermmm...jodoh x kemana laa weh..kalau dia la jodoh aku x lari kemana jugak....heuheu

wish dpt terserempak pulak ngan dia...kalau dia tahu sebelum FB aku kena hack aku duk stalk everyday dia nya FB,mesti terharu nk nangis kan dia??tsk tsk

Okies,for the next entry aku smbung balik pasal Bachelor Of Dental tu..tapi x janji la weh kot2 aku terserempak ngan si BJ ni pastu nk tulis kt blog yg aku dh luahkan perasaan aku kt dia ke.....perahsannya dia ni haha!!!


BYE BYE BYE =D







No comments:

Post a Comment