Wednesday, August 10, 2011

Ohh keputusan (~..~)

Assalamualaikum semua....



keputusan ohh keputusan,kenapa kau belum keluaq keluaq lagi ni!!!dah teketaq lutuq ni haa..
dulu dulu kan time skolah menengah,after habis jer exam for final year,kitorang dibenarkan pulang ke kampung halaman.almaklumlah skolah berasmara kan ehh? silap berasrama kan.happy lah nk balik rumah.pastu result exam pihak skolah akan hantar kat rumah.melalui post.



pastukan nak dijadikan ceghite,tadikan HAHAHAHAHAHAHA..(gelak luu).tadikan aku bangun pukul 12 tengahari selepas bersahur pada pukul 4.30 pagi.lama gilaaaaaa aku tidur.begitulah rutin seharian aku.okies,sambung balik..bangun bangun jer aku dengar motor pakcik posmen datang.dari jauh dengar ni.dengan sepantas kilat aku cakap " POSMEN,RESULT AKU!! "


aku pon dengan bergegas menyarung selipar cap jepun lalu menuju ke mailbox depan rumah aku.aku buka mailbox tu,ahhrgh,susah dibuka pulak dah petisurat inih.akhirnya,berjaya jugak aku buka pastu dengan sepantas kilat mengambil surat itu.disangkakan hujan di malam hari rupanya hujan di siang siang hari lagi..pffttt...SURAT BIL ASTRO RUPENYE...


moral disini ::

1) jangan terlalu excited lebih apabila pakcik posmen datang.kadang kadang pakcik posmen ini membawa berita yang tidak bagus (salahkan pakcik posmen!!!)


2) kau hengat egypt ngan malaysia ni dekat ke haaa?????aku nak gelak kejap.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....jenuh ler si Rania coordinator faculty aku mengenpost satu satu result exam kitorang.nak nak berjuta juta kos nk hantar melalui post.dah la satu keping kertas aku hantar melalui DHL aritu dah dekat ngan 400 Egyptian Pound KOtt!!ni satu class aku ada 67 orang.bengkrup ler faculty aku.nanti for 2nd year dh tak jadi 8000 usd dh yuran.lipat dua haha.kalau nk penghantaran result melalui post lah =..=


3) dunia semakin moden.wakk luuu nak guna post post bagai.email melalui internet sudeh result tu.( tapi mmg coordinator aku cakap nk email pon,tapi kan kenapa kau excited lebih mase pakcik posmen tu datang?) tepuk dada tanya selera nk berbuka dgn apekah petang inih haha.







                     venue: living room
                     mood: senak perut fikirkan result exam =..=
                               ( doakan sayaaaa....wuwuwuwu )










No comments:

Post a Comment