Wednesday, July 6, 2011

party =)

Assalamualaikum...


Macam jarang gila aku berblog sekarang nih..kihkih..bukan macam lagi dah, tapi memang..bukannya apa busy final exam sekarang nih,lame pulak tuh exam aku.. sebulan jer pon terpaksa berjuang haha..habis kental jiwa raga..nih pun still ada 2 paper..nasib lah badan..redah tetap redah..teheee..Dengan rasa tak berapa nak segan silunya arini iaitu tanggal 7 july my burfday yossh....nganga mulut tutup mulut dah 19 tahun umur aku...tak sangka cepat betul aku membesar..haha..tambah2 lagi cepat bila makan tak hengat dunia..(act dlm process nk kurus sebenarnya.nak balik malaysia lah katakan ..kenalah kurus!!!!)


So,walaupun dah besar panjang, celebrate tetap celebrate..bersederhana sahaja..tapi,bagi aku dah macam party yg besor punyer even kitorang still exam lagi..thank you so much to my housemate kat egypt nih coz de all memang the bestlah.. sentiasa berada disisi aku memandangkan aku jauh dengan family..sedih hati den nih haa,dah laa last year x celebrate ngan family coz dh datang egypt..lagi sekali sambut haa kat egypt ni pulak..agak2 bila laa aku nk celebrate kat malaysia ni haa..asyik exam jer bulan july tu..*sigh*....tapi itukan small matter,alarh itu perangai budak kecik kot nak majok tak sambut burfday ngan family..u still ade kawan2 yg sentiasa hiburkan hati..bersyukur la sikit!!.kekeke..tak macho lahkan...dah 19 tahun babe 1.9.TAHUN.A.H.A.K.S?

pap pap pap..menu birthday girl arini ialah jengjengjengs????


seperti biasa adat celebrate birthday iaitu CHOCOLATE CAKE YUMMY TERHEBAT LAGI JUICY

         lagi dan lagi PIZZA MASTER TERBAIK DARI EGYPT BUY ONE FREE ONE HAHA

                   dan lagi sekali MANISAN TERBAIK DARI TSEPPAS GENENA MALL 

semestinya 7 UP and PEPSI pelega anak tekak haha?


act x berapa nk amik gambar sgt..semua orang berkedudukan tidak berapa nak menutup aurat haha...sempat ambik gambor kek jer..hehehe ...btw,thanks a lot to my besties bcoz celebratekan birthday kitew....love u guys forever....kehkehkeh




 thanks zue coz hadiahkan gambar diatas.lawa lawa..thumb up peace yaw!!!



 19 tahun sudeyh..tsk tsk =)




BYE BYE

hEpY BiRthDay tO Meeeee... 

No comments:

Post a Comment