Wednesday, July 6, 2011

betul betul 7 july ahaha

salam semua


akibat terlalu excited disebabkan birthday aku arini...dah terupdate awal 10 minit,tp tarikh still 6 july..heish...nak jugak tertera tarikh 7 july kt entry,update laa haa sekali lagi tanpa segan silu..(?!)



btw,aku punye birthday on 7 july not 6 july okies..aku tau kome sume x kesah bila tarikh akunye birthday,tapi dan tapi dan tapi ,aku kesah sgt tarikh birthday aku bila...diam mah haha!!!


Walaupun hari jadi dikatakan hari dimana emak kita bertarung nyawa untuk melahirkan kita,tapi pandanglah ia daripada sudut positif dimana mak dan ayah kita menitis air mata tanda bersyukur kita dilahirkan di dunia ini..and yes!thank you mama dan abah,sesungguhnya aku berbangga dilahirkan sebagai SITI RAZAN RAMLI... ^_^

ps:thank you kepada semua yang wish untuk diri ini...terharu sesangat...tssktssk T_T


No comments:

Post a Comment