Saturday, April 23, 2011

Libur yang Membahagiakan :)

Assalamualaikum




Jap jap aku nak sembur ridsect kat blog aku ni haa.habes segala bagai serangga membiak membuat sarang kat blog aku nehh.lama sungguh aku x jenguk kt blog apatah lg update.maybe lacks of information or no mood tuk mengarang bagai.so,sebab tulah blog aku ni x diupdate setelah sekian lama.
sempena hari ini hari sabtu,so as well as before aku cuti n kelmarin jugak,froiday yg mengkhayalkan.hehe.kalau cuti2 begini seperti biasa rutin aku iaitu mengemas bilik dan rumah.every weekend aku akan kemas bilik.sebab bilik aku ni berkapet,so mestilah kene vacuum.ehem ehem.Vacuum??piidaaa.guna penyapu yg kecik set skali ngan penyodok tu jelah.x mampu den nk beli vacuum.barang2 electric esp kt Egypt ni kurang berkualiti cket.Guna 2 3 bulan dah rosak.rase macam nk angkut jerk brg2 electric kt mesia nk bawak sini.sabo jelah!


Bilik aku dihuni oleh dua org puteri iaitu aku sendiri n kak nadia.kenape ade panggilan kak di hadapan itu?akak tu tua setahun drpd aku.tp dier nyer physical x macam umur 20 pon.kecik bai :)
tp akak x duduk sgt dlm bilik tu.aku jer monopoly bilik tuh.heh heh heh *gelak evil*
tak la.akak tu suka berhijrah kt bilik lain laa.aku budak baik.aku x suka tgk roomate aku tidur merata.Tp,akak seorang kuat.letak jer kat mane.pasti tidur punyer dier.uhux!comel kan akak ney.i love u very much lah akak!hikhik
my fluffy ever bed :) makesure kemas dan cadar ditarikkan.(cam duk asrama la pulak) 
 haa.yg tudung pink+kaca mata tulah kak nadia.comelkan dier..yg tudung hitam tu housemate aku gak,name dier syifa'.budak ni pon lawa.uhux!
teehee.handmade time table.Dental Student Schedule.Lawa tak?












Tuan punyer blog dan katil di atas sana.hikhik




Yeahh!!Dinner time..kawan dh panggil tuk membaham makanan dan sesi menternak lemak di malam buta..hehehek




Bye Bye!!
Gud nite Malaysian :)
Sweet Dream.






No comments:

Post a Comment