Sunday, April 24, 2011

Cuti lagi??

Assalamualaikum...


Cuti lagi?yess.lagi dua kali cuti yer.Act arini cuti sempena Easter Day kt Egypt ni.Dengar kate esok pon cuti jugak.So,campur tolak bahagi darab sumer 4 hari lah aku cuti untuk minggu ni.Jumaat, kelmarin hari ni dan esok.Hermm,dua hari lepas dh bazirkan begitu saje cuti aku dgn membuat Ass.huheho :p


Okies,semua nak tahukan ape tu Easter Day??ape tu ape tu.Haa nk habaq mai Easter Day ni cuti sempena perayaan untuk org Kristian kt Egypt ni.Org cakap laa org kristian buang jin jin diorang waktu inilah.Pastu akak2 senior pesan jangan keluar umah untuk menghindari dari terkena jin yg dibuang oleh kristian ni.Nak percaya ke tak x tahulah?kawan aku dh belambak kuar pon.Dengan Bertawakal kpd Allah sajalah. :)


Sempena cuti hari inih,aku telah melangsaikan hutang aku dengan Dokturah Botany aku iaitu telah menyiapkan nota Botany practical.hekhek.Happy Happy :)
Act notes yg aku salin time Dokturah mengajar x lah complete sgt.Mane x nyer,time Dokturah duk membebel kat depan,aku duk buat ass kt belakang.kekekeke.

Pastukan Dokturah Botany aku cakap nk buat test/exam/ujian/peperiksaan hari ni,aku bace bace laa notes botany tu,sekali dpt tau semalam hari ni off day,apelagi dgn sepantas kilatnyer aku tutup buku pastu masuk bilik kawan aku yg kat depan tuh duk guling guling + same2 join kawan aku layan movie.

Kadang kadang kan aku duk temenung sorang2 smbil belek2 notes Botany.Kenapelaa aku patut belajor bebendo nih,padahal x de kaitan langsung pon nga course yg aku ambik.Hermm,mungkin ader hikmah di sebalik kejadian ini.Tsk Tsk 
(T_______________T)


Ader satu hari tukan aku pegi laa umah senior aku.Senior aku tunjukkanlah ape yg dia belajar for the 1st year kan.maklumlah aku baru la preparation student.Fuhfuh,tgk dia belajar kemain byk.Adela lebih kurang 11 subjek.Mata aku tertengok schedule for 1st year.HAH???apekah itu.apekah itu.kenape perlu belajar sirah,tafsir bagai??kenape patut ade dlm kotak jadual senior aku?


Aku : Akak,sirah tafsir akak belajar jugak ker?

Akak :Ha lah,tu subjek agama for second year(first year kalo kira preparation)
Aku :Ooooo..dalam hati aku kenapelah prlu belajar bebenda nih,sekarang pon aku belajar 
        jugak akhlak akidah bagai
Akak :Korang nak tau,kite ni bukan stakat boleh jd Doktor Gigi,Ustazah,Doktor Manusia,Engineering bagai bai.

Aku :Gelak.HAHA.lawak laa akak ni.(hermm,betol jugak ckp akak tu,mmg boleh jd       sumerlah.time preparation kitorang beajar Genetic Engineering).mengalahkan org yg amek betol betol course Enginering nih!!hihihik)



Okies,berbalik kpd yg atas sekali.Oleh sebab dh siap notes botany itu,Aku sempat snap beberapa keping gambar menggunakan tel cap Nokia X5 aku yg kepoweran camera dier 5 megapixel.Seb baek ade camera fon,kalau x nk cari kat maner la SLR time2 beginih.heuheuheu




yg kaler kuning tu buku aku n yg kaler merah mickey mouse tu buku kak nadia :)





Ini bukan colouring book OK ! horhorhor




Result rate of diffusion of ions through a gel.sangat cantek okies yg real punyer 
:)



My setia lappy ever.Dengan lappy inilah aku dapat mengonline dan menghupdate blog aku.Peace kawan :)







okies,nk sambung guling guling balik.FYI,mengguling atas katil sambil dgr lagu omputih boleh menurunkan berat badan sbyk 1KG u noe.heuheuheu = )

No comments:

Post a Comment